REKLAM ALANI

mehmetsani54@hotmail.com

Birlikte Başardık

Saygı Değer GülnarlıHemşehrilerim;

AK Parti olarak 9 yıllık iktidar dönemimizde Gülnar’ımız ve köylerimizde yaşayan insanlarımız için yaşam standartlarını yükseltmek adına yaptığımız çalışmalarımızı ana başlıklar adı altında bu broşürde topladık.

Bu hizmetleri yaparken hiç bir zaman parti ayrımı gözetmeden, oy veriyor vermiyor demeden her zaman hakkaniyet çerçevesinde gece gündüz çalışarak bunları başardık. Gülnar’ımız için yapacak daha çok işimiz var.

Bütün sorunların çözüm noktasının yine AK PARTİ hükümeti ile olacağı halk arasında yaygın bir şekilde dile getirilmektedir. Geçmiş dönemlerde olduğu gibi önümüzdeki dönemlerde de hizmet kervanına yenilerini eklemeye devam edeceğiz.

Başbakanımız Sayın Recep Tayyip ERDOĞAN’ın coşkulu MERSİN mitinginde de açıkladığı Çukurova Havaalanının 3 yıl içerinde bitirilmesi, turizm köyü, oteller zinciri, konteynır limanı, Akkuyu Nükleer Enerji Santrali inşaası, Taşucu’na kadar ulaşacak olan otoban yolu projesi, Mersin’e içerisinde bütün bölümleri barındıracak olan sağlık kampüsü gibi büyük projelerle bölgede 90 bin işsiz vatandaşımız iş bularak en büyük sorun olan işsizliğe de çözüm getireceğiz.

Gülnar’ımızın her türlü sorunlarını yepyeni bir kadro ile oluşan milletvekillerimizle birlikte çözeceğimizden hiç bir vatandaşımızın şüphesi olmasın. Çünkü biz boş vaatlerle vatandaşımızı kandırmak ve sadece oy uğruna yalan yanlış vaatler vermiyoruz. Yaptık, yine yapacağız diyoruz.

Ücretsiz olarak dağıtılan kitaplar yerine şimdi akıllı tahta sistemine geçerek elektronik kitap vereceğiz.

Sağlıkta dönüşüm projesi ile her vatandaşımız her hastanede muayene olup her eczaneden ilacını alıyor, yatağa bağımlı hastalarımız yatağında tedavi ediliyor, mobil eczane sistemi ile ilaçları evine teslim ediyoruz. Her ailenin bir aile hekimi var. Artık hastalarımız paletli ambulans, helikopter ambulans ve uçak ambulanslarla taşınıyor. Daha iyi olması içinde çalışıyoruz.

Yapılan oto yollar ve hızlı trenler sayesinde vatandaşlarımız rahat ve huzurlu yolculuklar yapıyor.

Çiftçimize hibe yolu ile verilen araç ve ekipman, sulama göletleri, mazot desteği, doğrudan gelir desteği, düşük faizli kredilerle verimli tarıma destek olduk.

Emeklimizin 2002’den buyana maaşları ortalama %300 artmıştır. Artışın devam etmesi için çalışmalar sürdürülmektedir.

Memur maaşlarının iyileştirilmesi yönünde çok büyük adımlar attık, daha iyisini yapmak için çalışıyoruz.

4/B statüsündeki 220 bin sözleşmelimize kadro vererek büyük bir çileye son verdik.

Esnafımızın her zaman yanında olduk. Bağ-Kur prim borcu, vergi borcu ve devlete olan tüm borçlarının faizlerini %70 oranında sildik, %70’lerde olan kredi faizlerini %5’e düşürerek düşük faizli kredilerle esnafımızın hep yanında olduk.

Bu vesile ile 12 Haziran 2011 seçimlerinin aydınlık yarınlar getirmesini temenni ediyor, mübarek üç ayların vatanımıza, milletimize hayırlı olmasını Cenabı Haktan niyaz ediyoruz.